Poboljšajte mentalno zdravlje u 2024.

Piše: Objavljeno: 05/01/2024
featured image

U modernom, užurbanom svijetu, gdje briga o mentalnom zdravlju postaje sve važnija, pred nama je nova godina koja pruža priliku za introspekciju i primjenu pet jednostavnih, ali efikasnih strategija.

Ove metode nam mogu pomoći da se nosimo sa stresom i poboljšamo naše opšte mentalno blagostanje.

Isprobajte provjerenu metodu za bolji san

Dovoljno spavanja je jedna od najvažnijih stvari koje možemo učiniti za naše mentalno zdravlje. Spavanje igra ključnu ulogu u regulaciji raspoloženja, kognitivnim funkcijama i opštem emocionalnom i psihološkom blagostanju.

Stalna i kvalitetna rutina spavanja može imati pozitivan uticaj na suočavanje sa stresom. Davanje prioriteta kvalitetnom spavanju postaje važan korak u brizi o vašem mentalnom zdravlju.

Naučite kako da prepoznate da li je vaša anksioznost zaštitna ili problematična

Normalno je da se ponekad osjećate anksiozno. Stručnjaci kažu da je to interni alarmni sistem koji može poboljšati naše performanse i pomoći nam da prepoznamo opasnost. Međutim, važno je biti u stanju da odredite kada nivo anksioznosti nije u normalnom opsegu.

„Ako počnete da primjećujete da su zabrinutost i strah stalno prisutni, to je signal da vam je potrebna pomoć“, rekao je ljekar i predsednik Američkog psihijatrijskog udruženja Petros Levunis za New York Times

Ostali znaci na koje treba obratiti pažnju su nemir, osjećaj straha ili propasti, ubrzan rad srca, znojenje, drhtavica i problemi sa koncentracijom, prenosi Index.hr.

Creative
Društvo
Kolumne
Ostalo
Posao
Uncategorized
Vijesti
Zabava

Ostavi komentar

(Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena *)

Skip to content