Laboratorija inovacija za mlade “Kreaktivator” organizuje peti po redu Hakaton za društvene promjene ovoga puta na temu „Popravi godinu“. Hakaton će se održati 14. i 15. novembra 2020. godine, preko Zoom aplikacije. Rok za slanje prijave je 8. novembar.
Tema ovogodišnjeg Hakatona je slobodna i predstavlja takmičenje mladih ljudi u osmišljavanju najboljeg rješenja za probleme prepoznate u okruženju ili lokalnoj zajednici. Predloženo rješenje može biti digitalnog karaktera (veb ili mobilna aplikacija, pretraživač, edukativna igra, rješenje primjenljivo na društvenim mrežama itd.), a može biti i dio aktivnosti ili kampanje koji uključuje digitalne tehnologije. Ono što je zajedničko za sve Hakatone su fantastična inspiracija, energija, kombinacija upornosti i kreativnosti, što skupa omogućava učesnicima da za vrlo kratko vrijeme postignu nevjerovatne rezultate.
Hakaton podrazumijeva takmičenje koje obično traje između 24 i 48 sati, na kojem se timovi takmiče u osmišljavanju najboljeg rješenja na zadatu temu. Hakaton će biti održan online 14. i 15. novembra, a prijave su otvorene do 08. novembra 2020. godine.
Svi mladi u Crnoj Gori koji imaju od 15 do 29 godina mogu da se prijave za Hakaton. Mladi se prijavljuju u timovima koji imaju do 5 članova i prijava se nalazi na sajtu www.kreaktivator.me. Rok za prijavu je 08. novembar, 2020. godine.
Stručni žiri će ocijeniti prijave po kvalitetu i odabrati najviše 10 timova koji će učestvovati na Hakatonu.
Nakon dvodnevnog rada, uz pomoć mentora koji će vam pružiti pomoć u razvoju rješenja, timovi će imati po pet minuta za prezentaciju rješenja. Stručni žiri će nakon prezentacija svakom timu pojedinačno postaviti set pitanja, nakon čega će donijeti odluku o najboljim, kojima će pripasti novčana nagrada (grant) za realizaciju rješenja. Osnovni kriterijum za odabir i ocjenjivanje ponuđenih rješenja će biti u kojoj mjeri ona rješavaju problem koji je postavljen kao tema Hakatona. Pored toga, u obzir će biti uzeti izvodljivost, održivost, potencijal za društvenu promjenu i vremenski okvir.
Najbolji tim će osvojiti nagradu od 1.500 eura, drugoplasirani 1.000 eura i trećeplasirani 500 eura. Odabrani timovi će biti promovisan na svim relevantnim offline i online medijima.
Laboratorija inovacija za mlade “Kreaktivator” je inicijativa nastala pod okriljem UNICEF-a, finansirana od strane ING-a i podržana od Ministarstva prosvjete i Ministarstva sporta, a implementirana od strane NVO Digitalizuj.me.