Glavni grad Podgorica, u saradnji sa TC Delta City i marketinškom agencijom Strategist nastavlja sa realizacijom projekta podrške kreativnom preduzetništvu. Tokom ovog mjeseca na centralnom štandu u TC Delta city, svoje proizvode predstavlja Džidža – unikatni nakit i torbe.
Džidža je domaći brend čiji kreativni proces podrazumijeva izradu broševa, torbi i različitog nakita od korištenih materijala. Nesvakidašnji dizajn i neobični modeli ovih jedinstvenih proizvoda čine svačiji stil prepoznatljivim i posebnim. Broš kao žena, najpopularniji proizvod ovog brenda, simbolično ističe jedinstvenost, različitost i autentičnost svih onih koji ga nose.
Kreativni Džidža proizvodi u skladu su sa svim aktuelnim modnim trendovima, a ekološka komponenta značajna pri izradi svakog od njih im daje posebnu vrijednost.
Podsjećamo, od početka 2022. godine, odnosno kroz ovogodišnji konkurs do sada su svoje proizvode predstavili domaći brendovi – Drvce dizajn, GuGu marame za dojenje, Duga Toys, Winner Group, The Finest from Montenegro i Glinko Crafts.