Eurosong 2024. okupio je 163 miliona gledalaca tokom dva polufinala i velikog finala – koji su emitovani uživo na programu 37 nacionalnih emitera.
To su zvanični podaci objavljeni danas na sajtu Eurosonga.
To je za milion gledalaca više u odnosu na prošlogodišnje izdanje.
Najvjerniji gledaoci bili su oni uzrasta od 15 do 24 godine.
U Švedskoj, koja je organizovala Eurosong, skoro dva i po miliona ljudi je bilo kraj malih ekrana.
Rekord je oboren u Hrvatskoj.
Baby Lasagnu je bodrilo milion i 100.000 gledalaca.
Tokom glavne sedmice, sedam miliona gledalaca je pratilo prenose na Jutjub kanalu Eurosonga.
Čak 486 miliona pregleda na TikToku imao je evrovizijski sadržaj.
Tu je i 479 miliona pregleda na Instagramu.
Brojke ne lažu, popularnost Eurosonga je i dalje spektakularna.
Podsjetimo, ovogodišnji pobjednik je Švajcarska.