Od početka jula 60 preduzeća se prijavilo za kampanju solidarnosti “Dobro je to”, u okviru koje će odabranima biti poklonjen paket usluga vrijedan 50 hiljada eura, uz čiju pomoć mogu sačuvati biznis i ublažiti posljedice krize izazvane pandemijom koronavirusa.

Zainteresovani se, kako je objašnjeno, prijavljuju od početka jula i do sada je to uradilo 60 preduzeća koja su birala neke od usluga kojima žele da unaprijede poslovanje, kao što su kreiranje web sajta uz logističku podršku, softverska rješenja, digitalni marketing i dizajn i PR, odnosno edukacija zaposlenih i konsultantske usluge.

Rok za slanje prijava je 15. avgust, nakon čega će biti odabrani dobitnici na osnovu tri kriterijuma: djelatnost preduzeća u oblasti pogođenoj koronavirusom, geografsko podučje u kojem kompanija posluje i broj zaposlenih sa fokusom na mikro i mala preduzeća.

Zainteresovani za program podrške mogu se prijaviti popunjavanjem jednostavnog obrasca na sajtu dobrojeto.me.

-Ovo je jedinstvena prilika malim biznisima da iskoriste prednosti svih digitalnih alata i kanala, neophodnih u kontekstu uspješnog poslovanja, da izgrade ili unaprijede svoj identitet, pozicioniraju se u digitalnom svijetu i postanu konkurentniji na tržištu. Besplatno – navodi se u saopštenju.

Na taj način, kompanija Amplitudo, kao nosilac projekta, nastavlja da obezbjeđuje finansijsku podršku crnogorskoj privredi i daje svoj doprinos opstanku za vrijeme krize.

Podijeli

O Autoru

Milanka Ćorović

Novinarka, kolumnistkinja, portparolka udruženja preduzetnica Crne Gore i urednica portala Preduzetnica.me, rođena Podgoričanka, bira teme i piše članke koji nas podsjećaju da su "istinske vrijednosti isključivo one koje odgovorno i marljivo gajimo u sebi“ i da je kontinuirani rad "najveća životna investicija“. Vječita zaljubljenica u prirodu, pisanu, a i datu riječ.

Ostavite Komentar

*pročitajte pravila komentarisanja