Ambalaža hrane često ima svoju marketinšku taktiku! Jedan od primera jeste i mrežica za pakovanje pomorandži. Mada ne deluje da to pakovanje ima posebnu svrhu, u pitanju je njegov dizajn koji nas podstiče da kupimo baš tako zapakovane pomorandže.

Foto: Profimedia

Kako piše “Glossy”, ističe se kombinacija narandžaste boje sa crvenom bojom mrežice – crvena ovde ima mnogo jaču funkciju nego da su u pitanju žuta, plava ili zelena boja mrežice.

Čini nam se da su voćke “još više narandžaste”, pa to implicira da su svežije i kvalitetnije. Zato se u crvenim mrežicama nalaze i mandarine i grejpfrut.

S druge strane, limun se pakuje u žute, zelene ili plave mrežice. Kad bi bili u crvenim mrežicama, delovali bi narandžasti, pa možda neko ne bi hteo da ih kupi!

Podijeli

O Autoru

Milanka Ćorović

Novinarka, kolumnistkinja, portparolka udruženja preduzetnica Crne Gore i urednica portala Preduzetnica.me, rođena Podgoričanka, bira teme i piše članke koji nas podsjećaju da su "istinske vrijednosti isključivo one koje odgovorno i marljivo gajimo u sebi“ i da je kontinuirani rad "najveća životna investicija“. Vječita zaljubljenica u prirodu, pisanu, a i datu riječ.

Ostavite Komentar

*pročitajte pravila komentarisanja